یک با برای همیشه بهینه سازی سایت آری یا خیر؟
نوشته شده توسط : علی سجادی

ارائه خدمات سئو و بهينه سازي سايت حرفه اي

سئو چيست؟سئو وب سايت، پياده سازي روش هايي هوشمندانه است جهت افزايش رتبه و رنک سايت در نتايج جستجو گوگل است که موجب افزايش بازديد سايت مي‌شود. موارد تاثير گذار بر سئو و بهينه سازي سايت را به دو دسته کلي مي‌توان تقسيم کرد: خدمات سئو داخلي سايت و بهينه سازي خارج از سايت.

 

به طور کلي موارد مهم داخلي سئو وب سايت عبارتند از: نحوه طراحي سايت (شامل کد نويسي، سرعت لود صفحات، ساختار صفحات، نحوه طراحي قالب، نحوه قرار گرفتن محتوا در صفحه و…) و محتواي سايت و البته در نهايت کلمات کليدي به کار رفته در محتواي سايت. متخصصين بهينه سازي وب سايت در وب رمز پس از برگزاري جلسه مشاوره بهبود سئو، بررسي کامل وب سايت شما را از نظر طراحي و محتوا و بررسي نواقص احتمالي آن در دستور کار قرار داده و پس از تحليل و آناليز سايت شما و رقبا، استراتژي لازم جهت رسيدن به افزايش بازديد سايت و بهبود سئو را پيشنهاد مي دهند. در مواردي طراحي مجدد وب سايت بطور حرفه اي جهت رسيدن به نتيجه قطعي ضروري است که اين امر و دلايل آن توسط کارشناسان ما در جلسه مشاوره سئو سايت بررسي و طرح خواهد شد و در صورت لزوم پروژه باز طراحي سايت را جهت رسيدن به نتيجه مطلوب، شرکت وب‌رمز بر عهده مي‌گيرد.

 

مزاياي سئو وب سايت

با توجه به اينکه بيش از 85 درصد ورودي بازديد وبسايت ها از طريق موتورهاي جستجو انجام مي پذيرد، جاي هيچ گونه شک و شبهه اي نيست که يکي از مهمترين روش هاي افزايش بازديد سايت ، بهبود سئو و بهينه سازي وب سايت مي باشد. اين موضوع آنجا اهميت بيشتري پيدا مي کند که بدانيم عمده بازديد کنندگان ورودي از طريق موتورهاي جستجو هدفمند بوده و به دنبال محصولات و خدمات شما هستند.

 

به عبارت ديگر مي توانيم اميدوار باشيم بيشتر اين بازديد کنندگان قابليت تبديل به مشتري واقعي را دارا هستند. شايان ذکر است عوامل بسياري در نهايي کردن عمليات فروش موثر هستند که تيم حرفه‌اي وب رمز توانايي دارد تا در قالب جلسات مشاوره مارکتينگ و فروش، کمک شاياني جهت ترسيم ساختار و هدفگذاري موفقيت کسب و کارتان در زمينه فروش آنلاين ارائه دهد. با توجه به هزينه کمتر بهبود سئو در مقابل ساير راه هاي بازاريابي و تبليغات، و همچنين بازدهي بالاي آن و قابليت سنجش روند و نتايج کار بطور شفاف، مي توان اذعان کرد بهترين سرمايه گذاري در زمينه تبليغات و بازاريابي در دنياي امروز ، بهره گيري از خدمات سئو و بهينه سازي وب سايت است. از آنجا که تاخير در شروع سئوي سايت موجب عقب ماندن از رقبا است، توصيه ميکنيم همين امروز جهت افزايش بازديد سايت و مشاوره بهبود سئو، اقدام کنيد.

 

خدمات سئو چيست؟ چرا بايد از خدمات بهينه سازي سايت استفاده کنيم؟

هدفمندترين نوع بازاريابي ديجيتال، استفاده از خدمات سئو سايت و بهينه سازي صفحات وب مي باشد. سئوي سايت از نوع بازاريابي درونگرا (inbound) است، يعني اين مشتري است که سراغ شما مي آيد. وقتي مشتري به دنبال کالا يا خدمات مد نظر خود مي گردد، از گوگل و ساير موتورهاي جستجو کمک مي گيرد و به برند و محصول شما خواهد رسيد.

 

 

ساير مزاياي استفاده از خدمات سئو

در اغلب روش هاي بازاريابي، پس از پايان کمپين تبليغاتي، هيچ ورودي و مشتري جديدي نخواهيم داشت ولي بازاريابي با استفاده از خدمات SEO از دوام خوبي برخوردار است و در بسياري از موارد تا مدت هاي طولاني در صفحه اول نتايج گوگل ماندگار است.

در مقايسه با ساير روش هاي بازاريابي، بسيار مقرون به صرفه تر است.

 

 

براي حصول بهترين نتايج در رشد کسب و کارتان، با خدمات حرفه اي سئو از مرحله طراحي سايت تا بازاريابي ديجيتال در کنار شما خواهيم بود.

خدمات سئو سايت به منظور بررسي کليدواژه ها، تحليل رقبا، پياده سازي موضوعي و توليد محتوا

مطمئن ترين خدمات سئو جهت بررسي موضوع فعاليت، خدمات و کالا، آناليز رقبا، شناسايي و کشف بهترين کلمات کليدي براي افزايش ترافيک ارگانيک و طبيعي سايت از طريق گوگل (Web analytics)

  • پياده سازي بهينه ساختار سايت و خدمات اصلاح چيدمان صفحات و لينک دهي صحيح داخلي
  • برنامه ريزي براي توليد محتواي باکيفيت با عناوين جذاب، پر مخاطب و مورد پسند موتورهاي جستجوي وب (Web Content Marketing)
  • خدمات به روزرساني و آپلود محتواي توليد شده براساس يک برنامه زماني منظم و پايدار
  • خدمات سئو ساختار سايت (کشف مشکلات فني و رفع اشتباهات تکنيکي سئو)
  • خدمات بهينه سازي کدها و رفع چيدمان اشتباه تگ هاي html صفحات سايت
  • پياده سازي و اصلاح کدنويسي رابط کاربري ريسپانسيو و مناسب موبايل
  • افزايش سرعت بارگذاري صفحات سايت
  • خدمات سئو سايت جهت ساخت يا اصلاح ساختار آدرس هاي صفحات و مطالب
  • ايجاد و اصلاح فايل رباتس، سايت مپ و ريدايرکت ها

 

خدمات لينک سازي با کيفيت و بادوام (Link building)

 

تهيه رپورتاژ آگهي ماندگار براي برند شما مطابق با سليقه کارفرما و انتشار در سايت هاي مناسب

خريد بک لينک هاي با ارزش و افزايش طبيعي آن ها در دوره هاي زماني نسبتا طولاني و منظم

حذف پيوندهاي بد و جلوگيري از زيان بک لينک هاي مخرب

لينک سازي در شبکه هاي اجتماعي

 

خدمات سئوي محلي (Local SEO Services)

ارائه انواع خدمات سئوي لوکال (فرصتي بسيار عالي براي کسب و کارهاي محلي و کوچک):

ثبت سايت، آدرس مکان فعاليت، شماره تماس، لوگو و تصاوير در گوگل مپ و ديده شدن در "Local Pack Listing"

استفاده از "Google My Business" براي شرکت ها و فعاليت هايي که در خارج از ايران فعاليت دارند. (به دليل تحريم هاي آمريکا، امکان استفاده از اين خدمات در ايران ميسر نمي باشد.)

افزودن ميکروفرمت ها با استفاده از Schema.org ( خدمات بهينه سازي ريچ اسنيپت)

لوکال لينک بيلدينگ و ثبت نام در دايرکتوري هاي مشاغل

بهينه سازي محلي لندينگ پيج هاي سايت

سئوي صفحات وب در اپليکيشن استورها (ASO: Application Store Optimization)

استارت آپ ها، کسب و کارها و مشاغلي که اپليکيشن موبايل براي بيزينس خود طراحي کرده اند، حتما براي افزايش نصب اپليکيشن خود نيازمند سئوي صفحات خود در اپليکيشن استورهاي مختلف از جمله گوگل پلي، کافه بازار و ... هستند.

 

خدمات مشاوره سئو

آژانس خدمات ديجيتال مارکتينگ در کاشان ، تنها در پروژه هاي بزرگي که نيازمند همکاري تيم هاي تخصصي در جهت انجام چنين پروژه هايي هست، اقدام به خدمات مشاوره تخصصي در زمينه سئو سايت و بهينه سازي صفحات وب به عنوان بخشي از استراتژي بازاريابي ديجيتال مي نمايد و از پذيرش مشاوره در پروژه هاي کوچک معذور مي باشد.

 

آموزش سئو

آموزش سئو به صورت کارگاه هاي آموزشي

آموزش نحوه سئوي محتوا و درج در سايت

طراحي سايت مطابق استانداردهاي سئو

طراحي سايت از طريق برنامه نويسي اختصاصي يا استفاده از سيستم هاي مديريت محتوا همچون دات نت نيوک، وردپرس، ناپ کامرس و ... و ارائه انواع خدمات سئو براي پورتال سازماني، سايت هاي شرکتي، فروشگاهي، خبري، اختصاصي و شخصي

طراحي مجدد سايت، انتقال محتواي سايت قبلي و ريدايرکت آدرس ها با رعايت اصول سئو

 

محاسبه قيمت و تعرفه خدمات سئو صادق باقري

انتظارات و نيازمندي هاي خود را با ما در ميان بگذاريد.

آدرس سايت خود را براي ما ارسال نماييد.

کلمات کليدي مرتبط با فعاليت، کالا يا خدمات خود را حدس بزنيد.

پس از تحليل و بررسي سايت و کلمات کليدي شما و رقباي شما، بر اساس فعاليت هايي که بايد انجام شود، مدت زمان انجام کار، قيمت خدمات سئو و نحوه ارائه آن تعيين خواهد گرديد.

 

 

فعاليت سئو چقدر زمان مي برد؟

ميانگين زمان لازم براي کسب چند رتبه اول در صفحه نتايج گوگل بسته به موارد زير متغير خواهد بود:

 

ميزان رقابت در کلمات کليدي هدف و گستردگي استفاده از آن در هر صنعت

فاکتور هاي سايت و پيشينه آن مانند قدمت، بک لينک ها و به طور کلي دامين آتوريتي

ساختار سايت، وجود مشکلات احتمالي و برنامه ريزي زماني براي اصلاح آنها در مدت زماني طولاني تر جهت جلوگيري از افت شديد و ناگهاني

استراتژي توليد محتوا

در نظر داشته باشيد که فرايند سئو يک چرخه بي نهايت از فعاليت هايي مانند توليد محتوا، سئوي داخلي، سئوي خارج از سايت، تحليل و بهينه سازي مجدد مي باشد. در صورت توقف اين فعاليت ممکن است پس از گذشت چند ماه از ساير رقباي قديمي جا بمانيد و چه بسا رقبايي جديد و قدر وارد گود نبرد در صفحه اول نتايج موتورهاي جستجو شوند.

بسته به عوامل ذکر شده در بالا، پيش بيني مي شود که با فعاليت مستمر در بهينه سازي سايت، مي توان طي مدت 90 تا 180 روز در کليدواژه هايي با رقابت متوسط به اکثر نتايج دلخواه در کسب رتبه هاي اول نائل آمد.





:: برچسب‌ها: سئو ,
:: بازدید از این مطلب : 203
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 27 فروردين 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: